Rendszerüzemeltetés

Vállalatok informatikai rendszereinek karbantartása, támogatása (szerver és munkaállomás üzemeltetés, rendszerfelügyelet, felhasználók támogatása, tanácsadás).

A szolgáltatás segítségével az AnyCode Kft. által támogatott rendszerek mindig naprakészek, miközben a szolgáltatások folytonossága garantált.

Az AnyCode szolgáltatásai lehetővé teszik a legújabb technológiák bevezetését és testreszabását, illetve a kritikus üzleti folyamatok SLA (Service Level Agreement) és OLA alapú ellenőrizhetőségét (Operation Level Agreement).

A rendszerek hatékonyságának garantálása azonban minden esetben összefügg a munkatársak segítésével is, így - akár napi 24 órás - HelpDesk szolgáltatás gondoskodik a felhasználók támogatásáról.

Rendszerfelügyelet

A működő informatikai rendszerek folyamatos felügyelete lehetővé teszi, hogy a vállalat kritikus üzleti információk és folyamatak minden esetben elérhetőek maradjanak.

Az automatizált rendszermonitoring valós idejű tájékoztatást nyújt az informatikai infrastruktúrák állapotáról, így az incidens bekövetkezte előtt lehetőség nyílik azok elhárítására.